Bubbelgrönt:D

Ingen bloggning igår, hann helt enkelt inte! Efter skolan så var det bara äta och sen hem till Jullan. Vi skulle plugga meeeeeeen det blev kanske inte riktigt så xD Kollade bussar till Stockholm FÖÖR VIII SKAAA GÅÅÅ PÅÅÅ LAADYY GAAGGAAS KOONSEEERT!!! IIIIEEE!! 8D 8D Så det kollade vi, sen ringde vi kundtjänsten för att fråga lite om kameror och sånt, men han var ju så sjukt hjälpsam! Eller inte. Kunde inte ett skit, och kollade inte efter heller. Aja, hade så sjukt kul, kollade på gamla bilder och filmer från mellanstadiet, HAH! :D Flummade och hade det allmänt bra, jag visade dom min scrapbook från sommaren som äntligen e klar, haha. x) Men hann inte plugga nåt, så när jag kom hem åt jag lite igen (glupsk) och gjorde halva engelskan, sen kollade jag Hollywoodfruarna (för man är ju bara tvungen) och sen var jag så sjukt trött, så jag somnade ärligt direkt!

Aja, hade utvecklingssamtal idag, fyyyy vad jag hatar det!!!! Gick rätt bra ändå, men att ha tre människor som sitter och stirrar på en och väntar på att man ska hålla värsta redovisningen om hur man utvecklas och vad man är dålig på, det är aldrig roligt!

Ingen konfa idag, så är leedig hela eftermiddagen! 8) Men måste plugga järnet nu, har fysikprov på torsdag och kan nada, sen svenskaprov på Vilhelm Moberg och hans böcker på fredag, Hkk "uppsatsen" ska in på torsdag liksom teknikuppsatsen om betong, och innan fredag måste jag vara färdig med SO uppsatsen vilken är alldeles för lång redan nu, och inte är nära på färdig, + att engelskauppgifterna ska vara färdiga tills imorrn. Är jag stressad? Nej inte alls!




Foto & redigering: Jag
Canon EOS 1000d

Ärligt talat, nu låter jag väldigt gnällig, men det är ju helt sjukt hur stor skillnad det blir på bilderna när man laddar upp dom på blogg.se!! Den här var jag väldigt stolt över innan, men nu är det ju nästan pinsamt!! Färgen blir sämre, men det värst är ju att kontrasten försvinner helt och hållet!! Det var fullt med glittrande bubblor innan, nu är det bara ljusa korn i vattnet!

Var snälla och ha det i åtanke när ni ser bilden, den är mkt snyggare egentligen!

Kommentarer
Postat av: Lona

Mysig bild.

2010-03-17 @ 18:44:17
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Gabriella

SV: Fint med lite nostalgi, film å gamla bilder=) Jag å några kompisar hade tjejkväll förra fre å såg disney å åt grönsaker med dipp som back in the days=) Haha ojoj. Och något lustigt, är fler som sagt att jag är lik nån annan! Jag har visst många dubbelgångare haha:D Bor i norra delen av Sverige dock, å har varken varit i jön- eller linköping tyvärr. Men kul observerat=)

2010-03-17 @ 23:15:42
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0