Lat

Saker jag borde göra:
  • Städa mitt rum
  • Städa vardagsrummet
  • Byta om, tvätta av mig och göra i ordning mig själv för dagen
  • Förbereda min engelska presentation
  • Göra klart instuderingsfrågorna i SO-häftet
  • Plugga inför B-provet i matte
  • Skriva en bokrecension om en bok på engelska
  • Läsa boken jag ska skriva bokrecension om till svenskan
  • Plugga in sista sidan i vår konfabok
  • Tömma och lämna tillbaka resväskan jag har lånat av Julia
  • Ladda upp, rensa och redigera alla miljontals bilder som ligger lagrade på kamera och dator
  • Posta mitt tackkort till Malmborgs där jag var under två veckor (skulle gjorts för längesen)
  • Gå ut och rensa hjärnan, kanske springa en runda
  • Öva på danserna inför konfagudstjänsten jag ska dansa på imorrn
  • Rensa min garderob
  • Och en massa mer

Och vad gör jag? Sitter på golvet mitt i röran och orkar inte ta tag i nåt. Nej, skärpning nu!





Foto & redigering: Jag
Canon EOS 1000D
Standardobjektiv EFS 18-55mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0