Lite ointressant snack

Tja, dagen idag var väl att vakna upp på morgonen, må helt hemskt men släpa sig iväg till skolan ändå. Slöjden gick väl rätt bra, men jobbigt med förkylningen, frös och så. Svenskan gick också... Men frös och nös och mådde allmänt kasst. Eva Britt tyckte att jag skulle åka hem, men jag har missat så mkt, så kände mig tvungen att gå kvar. Sulle klarat allt förutom idrotten, det hade inte gått! Menmen, maten var skojsig xD Äcklig mat, men Samuel, haha! xD Hatar lärarvikarier i vanliga fall, men han var kul xD "Nja, jag brukade springa, men alla sprang om mig, så jag slutade" xD Och "Akta dig för Thomas, han i rutig skjorta" x) Aja, sen na, gick typ halva lektionen, sen small det säger jag bara! Ska inte gå in på det för nogrant, men han kan bara hålla käften och inte snacka skit om sånt han inte vet nåt om! Som Amanda är han!! Fick lite ryck, stormade ut, och åkte hem istället för att vänta tills idrotten.
Aja, ska inte gå imorrn, mår inte bra. Känner mej dum nu när so redovisningen är imorrn, och har missat så mkt, men jag har en dålig vana at gå till skolan innan jag har blivit frisk, och så går jag och mår dåligt och blir aldrig frisk, får åka hem istället. >.< Bättre då att stanna hemma och vila upp sig, så man kan gå och må bra sen. ^^" Och chansen är stor att det blir cooper imorrn, vilket jag verkligen inte klarar av! -.-" Är man sjuk så är man. ,__,

Till E <3
Och shit, berättade för mamma, hon blev verkligen sur! Oo' "Det är ju precis tvärtom, det som hon har är ju det vanligaste bland ungdomar, och det beror verkligen inte på det! Det var verkligen dumt gjort av honom, så okänsligt...!!" Sen berättade jag vad han svarade när jag och Jullan (okej, Jull sa inte så mkt) typ skällde på honom, och då blev hon ännu argare xD Men sen kom hon på att jag hade sagt åt honom och så, och då blev hon sur på mig, för att "lärare har en auktoritet, det är dom som bestämmer. Man måste lära sig att man skäller inte åt en lärare, hur fel dom än har, tror du det skulle gå på en arbetsplats? Tror du det skulle accepteras?" >.< Fast ändå mest sur på Thomas. Och ja, du ska få dina böcker och Barbapappa nästa gång jag kmr till skolan, och vi måste fota porträtt så fort vi är friska!! Dör här utan sms typ, men får försöka kommunicera via bloggen och bdb så gott det går typ, skicka sms nån gång ibland. <3 Men har bara 15 kr på mobilen. >.< Aja, jag får överleva. Och jag finns här, mitt i all skiten med Mand och TTT och dian, du har inte förtjänat alla dom här problemen, men tänk på allt bra, Håkan och allt. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

idiot han e >__<



Men Samuel! :D Haha x)

2009-09-21 @ 18:09:54
URL: http://elinhjertamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0