Avril Lavigne engivaL lirvA

Haha, skrev ju igår att jag skulle lägga upp mkt igår, så blev det ju inte riktigt. xD Men idag kommer lite iaf :D

En av de bästa låtarna jag vet



"I laugh myself to sleep, it's my lullaby"
"Somebody rip my heart out, and leave me there to bleed"
"Let down all defences, use no common sense - if you look you will see that this world is beautiful"

Har suttit många gånger och försökt komma fram till vad den handlar om, men har kommit fram till olika svar varje gång x) Men det är en sak som jag gillar med den, man kan tolka den på så många olika sätt <3

Kommentarer
Postat av: JENNY VENNBERG

Visst? :D

2010-04-02 @ 12:09:13
URL: http://www.jpic.se/
Postat av: vexy

tack så mycket :)



ja, muse är helt underbara. ser verkligen fram emot deras konsert i sommar. bilr tredje gången jag ser dom :)

2010-04-02 @ 18:48:30
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0