Spara för webben

Har suttit nu ett bra tag och sparat om bilder som "spara för webben" så nu tänkte jag testa om man ser någon skillnad :D

Spara för webben:



Spara vanligt:



Spara för webben:



Spara vanligt:



Foto & redigering: Jag
Canon EOS 1000d

Snälla säg att det har blivit någon skillnad nu! Annars har det gått åt en massa onödigt arbete och massa onödig plats. Jag kan inte lagra bilder på datorn, utan alla bilder sparar jag på USB-minnen, och det blir rätt dyrt att köpa nya hela tiden... Och jag vill ju inte ta bort dom när jag har hållt på så länge.. Äsch, nu provar vi!

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

fina!

2010-03-22 @ 20:15:24
URL: http://www.sunstree21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0