Trött

Är så sjukt trött nu efter praodagarna, arbetet och allt det nya tar på krafterna. Så jag orkar helt enkelt inte göra något, och därmed drabbas bloggen.

Har dock en ny header färdig till den nya designen. Kommer att bli en grå kanske aningen tråkig design, men ändå fräschare en den gamla. En som passar bättre till en fotoblogg. Den turkosa färgen distraherar lite väl mkt, den grå kommer vara med neutral och framhäva bilderna bättre. Vi får väl se vad ni tkr. Har dock inte börjat på själva designen än, så det kan ta ett tag. I princip samma bilder som i den nuvarande headern, ett par nya bara. Ja... Nu tänkerz jag inte berätta mer.


Foto & redigering: Jag
Canon EOS 1000d

I brist på andra bilder så får ni den här. Inte någon jag är så nöjd med tyvärr, varken fotot eller redigeringen. Menmen.

Kommentarer
Postat av: Simon

Svar: Tackar igen! och ja det var nog mig du såg på 14bussen då!! :D

2010-03-24 @ 23:26:07
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

Fin blogg!

2010-03-27 @ 09:21:41
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0