Winter, spring, summer or fall

All you have to do is call
And I'll be there, yes i will
You've got a friend.

En riktigt behövd långhelg känns det som, livet bara stressar på, och man behöver en stund för att hämta andan och se sig omkring. Mkt att göra nu, men annars är det bra, snart drar jag till Turkiet, och sen är det sommarlov! En riktigt härlig sommar blir det här, full av upplevelser. Ska till Turkiet, Stockholm, Mallorca och Frankrike, och vad som händer därmellan får vi se :)







Foto & redigering: Jag
Canon EOS 1000D
Standardobjektiv EFS 18-55mm

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Jättefina bilder. Jag gillar bilden på katten i headern som tusan. är det din katt?

2010-05-14 @ 22:52:40
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Elin

ska du till Mallorca? D:

fina bilder, fast den i mitten var det väldigt dålig ljus på..

2010-05-15 @ 12:55:38
Postat av: michaela - FOTOBLOGG

Hörligt söta bilder :D



Nej videobloggar fy fan va svårt det är :D Att få talet att flyta på bra och inte hålla på med en massa extra skit som att stå och veva med armarna! :D

2010-05-17 @ 08:54:54
URL: http://michaelaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0