En bild + lite snyftande

Alla mina bilder på mitt nyaste USB-minne är borta!! ;__; Dom har bara försvunnit! Nästan alla sommarbilder, från semestern, på Pelle och allt! ;__; Och jag som har utvecklats så mycket inom fotograferingen den här sommaren, och tänkte börja lägga upp massa av mina bilder, och så försvinner allt! ;__; Ett år tills nästa gång jag kan ta sommarbilder igen! Har gråtit hur mkt som helst. D: shit, det kanske verkar dumt, men för er som inte är fotointresserade, tänk så här: Alla minnen är borta, allt som har hänt under den bästa sommaren under mitt liv. ;__; Det kanske är lättare att förstå??

Dock så är några räddade, efter jag hade pysslat med dom på datorn, så dom fanns i papperskorgen på datan! Tack alltså!! <3 Så här är den typ enda naturbilden som jag hade kvar. Har visat den innan på Fantasy Girly, och den finns i headern, men skit i det. <3



Fotograf: Jag
Redigering: Jag
Kopiering: Förbjuden såklart

Kommentarer
Postat av: matilda

stackars dig, jag förstår hur du känner :/

fy vad jobbigt! du får försöka ha kvar bilderna i huvudet istället. kram på dej!

2009-09-06 @ 08:52:59
URL: http://matildasmyshorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0