Öh... Hej x)

Nu har man startat en ny blogg då. ^^" Tröttnade på den gamla antar jag, ville få lite förnyelse. xD Så, det är jag som var Fantasy Girly, nu kan ni kalla mig Sanna. Sanna the Cupcake. xD

Och ja... Ni kan ju läsa det ni behöver veta i min design. Annars är så fotar jag med Nikon coolpix S550 medan jag drömmer om en systemkamera, just nu Nikon d60. <33 Du ska bli min! x)

Tja... När skolan börjar så kommer jag igång med dansen, jazzdans 1½ timme på fredagar, streetdans 1 timme på måndagar (om dom nu bara kan skicka ut bekräftelsen nån gång >.<) och går en musikalprofil i skolan där vi dansar mycket. 8D Eller, ja, inte i början av terminen, men sen dansar vi mycket. xD

Ehm... Jag älskar Håkan Hellström (SKA GÅ PÅ HÅKANKONSERTEN PÅ STORA SCENEN I LISEBERG DEN 18 SEPTEMBER!!!!) och Avril Lavigne <333 och även en maaaaassa band, men dom ska vi inte ta upp nu. xD
 
Twilightberoende (såklart) sen jag läste boken för några år sen (kommer inte ihåg när xD) och väntar spänt på Midnight Sun boken och New Moon filmen. 8D

Älskar också att skriva (stolt vinnare av två novelltävlingar x) inte så stora, men ändå xD) och jag tecknar en hel del med. ^w^ Särskilt människor är kul, just nu håller jag på med kändisporträtt. =3

Det är väl allt ni behöver veta för tillfället, om ni stannar kvar så får ni lära känna mig bättre. 8D

Kommentarer
Postat av: Anonym

skryt skryt D: xD

2009-08-20 @ 20:18:28
Postat av: Elin

jag då xD

2009-08-20 @ 20:18:47
URL: http://autofoto.blogg.se/
Postat av: Elin

skulle aldrig i mitt liv köpt en D60! xD

den har ingen Live View!!!!!

2009-08-23 @ 17:18:28
URL: http://elinhjertamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0