En bild + idésnack



Foto: Jag
Kamera: Nikon Coolpix S550
Redigering: Jag
Och färgerna är mkt finare innan blogg.se åt upp dom -_-

Jaa, det här är resultatet av en Sanna som har tråkigt. x) En kanske inte jättefin bild, men lite träning iaf. =) Man behöver aldrig gå särskilt långt för att hitta något att fota, för mej räcker det att gå utanför dörren hos pappa så hittar jag det här. Det fulaste skräp går ju att fota. ^^"

Fast så här brukar jag kanske inte låta xD (Men, hittar inte ett skit att fota!! Är så trött på våra dumma blommor, vill fota nåt nytt!) men ibland så bara flyter det på. =3 Nästa idé dyker upp innan jag har gjort klart den förra. Och det är ju härligt. ^w^

Kommentarer
Postat av: Elin

men allvarligt,vore skit coolt att fota med massa byggsaker! vi frågar i mon! :D

2009-09-13 @ 18:39:20
URL: http://elinhjertamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0