¡Hola amigos!

Tjena tjena, jag köpte en kamera, en Canon 1000d <3 Älskar den verkligen :* Och nu är jag riktigt sugen på att börja blogga igen, men känner att jag inte hinner med riktigt, skolan tar verkligen all tid just nu >.< Och när jag inte är i skolan eller pluggar passar jag min lilla sladdsyster, städar, hjälper till hemma i all almänhet eller är iväg på dans/konfa. På helgerna har jag lite tid till att fota, men sen är det ju allt extrajobb, bilderna måste ju laddas upp, väljas ut, redigeras, sättas in i ett inlägg innan det hamnar på bloggen, och allt det hinner jag helt enkelt inte! Känner också att jag proriterar annat framför att blogga, just nu får jag utlopp för mitt skrivande på annat sätt.

Den här helgen har jag faktiskt inte hunnit med nån fritid! Har städat, min moster och hennes familj var på besök, pluggat, sen idag fixat en del som jag har varit tvungen att fixa länge, plus bakat muffins med Julia under pistolhot av min mentor, haha ;) Jag och J hade ansvar för att ta med fika imorrn, och ja, var väl kul, men känner mig så stressad just nu... Fattar inte vrf jag ska engagera mig i allt!

Måndagar är jag ledig
Tisdagar är det konfa, 2 timmar, så blir komma hem från skolan, äta, gå till konfan, sen hemma igen kvart över åtta typ..
Onsdagar är det dansprofil på KFUM, 1½ timme, men måste ju åka in till stan och tillbaka. Kmr hem efter skolan, en halvtimme/en timme (beroende vilken buss jag kommer med) på mig att äta, packa allt till pappa, byta om och sen åka in, pappa hämtar mig, åker till honom, äta, tjata med dom, sova... Bara varannan onsdag det är så här stressigt som tur är!
Torsdagar är jag hjälpledare på en barngrupp för barn i förskolan, ettan och tvåan, man typ bakar, pysslar, leker... Tar bussen från skolan, hoppar av bussen och går direkt till församlingsgården där det är, hjälper till med gruppen, sen kmr hem typ kvart i 6, äta...
Fredagar åker jag direkt upp till stan, har börjat plugga lite på biblan i väntan på att Jennifer ska komma efter typ 3 kvart, sen äter vi nåt på stan snabbt, pratar om allt och möjligt, går till dansen, byter om och övar extra i en halvtimme innan dansen börjar typ, sen är det dans i 1½ timme, kmr hem typ kvart över 6, duscha och fixa så...

Varje dag slutar vi mellan 3 och halv 4, förutom fredagar när jag ändå åker direkt efter skolan. Sen får vi 58tusen timmars läxor, prov, uppsatser, texter att läsa, frågor att svara på, massa uppgifter att göra och massa glosor. Känner mig så sjukt stressad, hinner aldrig bara ta det lugnt D: Längtar så apmycket till lovet!!!




Nu blev det ett sånt inlägg som ingen orkar läsa, som alla (jag också) bara vill spy på, och som jag har lovat mig själv att inte publicera på bloggen. Men börjar jag skriva så ser jag sällan gränsen där jag bör sluta... Aja, tillbaka till Na-skiten och droga musik <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad tycker du om att det snöar väldigt mycket? :P

2010-02-21 @ 14:12:06
URL: http://maaajjiiiin.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

hej snygging! :*

ska vi följa varandra på bloglovin? :>

2010-02-26 @ 19:48:03
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: hon vill inte bli fotad ^^.

2010-03-07 @ 00:17:21
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: erika

sv; oja, go girls! haha:)

2010-03-08 @ 22:14:10
URL: http://ouppie.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag håller med dig, jag gillar också bättre bloggar som inte uppdaterar alldeles för mycket för man orkar inte gå tillbaks och kolla alla inlägg, så lagom är bäst! :) Bloggpaus behövs ibland, så man hämtar lite ny energi, antar att du också gjort det, hoppas iaf! :) Kram!!

2010-03-09 @ 21:27:53
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0