Firelife

Haft en bra fredag? :) Det har jag! Åkte upp till stan efter skolan, införskaffat ett par nya tights och ett vanligt svart linne, båda från Gina. Lite basgrejer som jag behövde helt enkelt, allt går hål på eller är för litet.. Sen väntade jag på Jennifer, haha, glömde att hon skulle praoa och inte kom förrän senare, men det gick ju bra ändå :) Vi kollade på en väska hon ev. ska köpa, gick runt lite, gick till Medborarskolan där vi först fikade och sen bytte om, och till sist dansade såklart! :D Var riktigt kul på dansen idag, men åh så jobbigt, riktigt dröp av svett efteråt, haha trevligt! När vi kom hem duschade jag då, inte det lättaste att schamponera håret med en hand?! Sen blev det bara hemmakväll och mys med familjen <3

Svenskaprovet på Vilhelm Moberg gick bra också, känns som om jag kommer få bra resultat :) Så nu är det två veckors prao och sen påsklov som gäller! 8)







Foto & redigering: Jag
Canon EOS 1000d

Jag fick ett plötsligt litet fotoryck och försökte fixa en "studio" lite snabbt hemma vid köksbordet. Släckte lampor, tände ett värmeljus och satte ett glas med lite vackra fingeravtryck framför ;) Stor bländre och kort slutartid, manuell fokus.. Tyckte dom blev rätt häftiga :3 Men tänk på att kvalitén försvinner när man laddar upp dom här...
Peace to the world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0