Varm kyla

Hej hej, dålig bloggning, jag vet, förlåt för det, elr, inte föråt, för det är min blogg och jag gör precis som jag vill moahahaha!! Men ja... Pluggade NA hela eftermiddagen igår, sen var jag och Elin ute och sprang både igår och i förrgår! :) Postade även ett trevligt brev, teckningen jag har ritat av Håkan Hellström. Det ska nämligen göras en fotobok om Håkan, och jag hade skickat in ett foto på den, och de ville att jag skulle skicka in den så att de kunde scanna in den för eventuell användning ^^" Bildgallring imorrn, på måndag menar jag, och senast den 1 april får man veta om någon av ens foton/teckningen kommer med ;) Spännande! Fast ska inte hoppas på för mkt, blir bara jobbigt då. Dessutom är det ju mkt roligare ifall dom skulle komma med ifall man blir förvånad :D

Aja, hur som helst, idag på bilden höll vi på med lera, och jag skar mig i tummen med en skalpell! Haha, klumpig eller? Typ sprutade blod, folk började skrika, blev ivägskickad till skolsyster. Men hade tur sa hon, för jag behövde inte sy, utan hon bara tvättade med sån där svidande vätska för att förhindra infektion (skalpellen var ju typ lerig och rostig) och sen fick jag ett sånt där lätt förband med tejp och sån där vit grejs x) Så nu får jag egentligen varken duscha eller tvätta händerna på några dagar! D: Men ska typ köra med plasthandske, min hygien är lika viktigt som min tumme! ;)

Hjälpte till på miniorerna idag igen då, ska bli så kul när vi äntligen får åka till Frankrike! :D Blir att plugga till svenskaprovet nu, Vilhelm Moberg, skitkul..







Foto & redigering: Jag
Canon EOS 1000d

Från en trevlig och solig fotopromenad :)

Kommentarer
Postat av: mimmi.

sv: TACK så mycket! :D

2010-03-18 @ 21:20:42
URL: http://noordins.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Aw, tack så jättemycket!! Jag blir glad när jag går in på min blogg haha.. gillar färgerna... vårigt... vill ha värme och sommar nuuu! :D

2010-03-18 @ 21:25:17
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: therese

Vilka jättafina bilder! :D

2010-03-19 @ 16:58:36
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0