Random

Har egentligen inget att skriva om... Alldeles för många tankar snurrar runt i huvudet, lite omtumlad efter dagens händelser. Vet varken ut elr in. Antar att någon har fått som den ville.

Även bilderna börjar ta slut, därav dessa lite slumpvist valda bilder. Eller, slumpvist valda är dom inte, men dom är valda just för att de inte passar in någonstans. Och för att jag nästan bara har vinterbilder som är färdigredigerade, och det känns väldigt tråkigt. Därför har jag inte uppdaterat sen i måndags heller. Personligen tkr jag det är bättre med få och bra inlägg än dåliga och många, men... Jag känner att dom börjar bli både få och dåliga. ;) Bloggen funkar inte utan bilder helt enkelt, så jag får ta tag i att redigera nån gång snart. Har dock så mkt att göra nu, så jag hinner inte.

Hade visst en del att skriva x9 Aja, gonatt!







Foto & redigering: Jag
Canon EOS 1000D
Standardobjektiv EFS 18-55mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0